چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

ت ن ه ا ی ی ...

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۱ ب.ظ
چیزهایی هست که نمی دانی ... - ت ن ه ا ی ی ...

اینم از حافظِ شیرازی ...

دل ما به دور رویت ز چمن فراغ دارد / که چو سرو پایبند است و چو لاله داغ دارد ...

سر ما فرو نیاید به کمان ابروی کس / که درون گوشه گیران ز جهان فراغ دارد ...

ز بنفشه تاب دارم که ز زلف او زند دم / تو سیاه کم بها بین که چه در دماغ دارد ...

به چمن خرام و بنگر بر تخت گل که لاله / به ندیم شاه ماند که به کف ایاغ دارد ...

شب ظلمت و بیابان به کجا توان رسیدن / مگر آن که شمع رویت به رهم چراغ دارد ...

من و شمع صبحگاهی سزد ار به هم بگرییم / که بسوختیم و از ما بت ما فراغ دارد ...

سزدم چو ابر بهمن که بر این چمن بگریم / طرب آشیان بلبل بنگر که زاغ دارد ...

سر درس عشق دارد دل دردمند حافظ / که نه خاطر تماشا نه هوای باغ دارد ...

 

پی نوشت : امروز بنا به دلایلی اینقدر احساس ت ن ه ا ی ی کردم که حد و حساب نداره ! نوبره ...! آخه این یه چیزِ متفاوتیه ... از اون حس هاست که اصولا خیلی برای من روتین نیست ... هر چند که پیش زمینه ش این روزا کامله ولی خوب اوت کردنش سرِ کلاس اونم یه دفعه ای یه جورایی برزخی بود برای خودش ... البته خوب اطرافیان هم همچین بی تاثیر نبودند ...!

تنهایی - تنهایی - تنهایی - تنهایی - تنهایی - تنهایی - تنهایی - تنهایی - تنهایی - ت ن ه ا ی ی ...


,,,
نوشته شده توسط بچه زنده در دوشنبه یکم دی ۱۳۹۳ و ساعت 15:57 |

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی