چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

چقدر دلم می خواست بگم که مثلا یک هفته ای هست توی ذهنم ترجمه یه آیه ای میاد که همین امشب وقتی شرحش رو خوندم دیدم تقریبا خیلی با اون چیزی که من فکر می کردم فرق می کنه ... دیشب به نظر خودم تمام سعیم رو در به اصطلاح پیچوندن آدمی که رو به روم نشسته بود کردم ولی نمی دونم چرا این بار نشد یعنی خوب جواب نداد ...! و به همین دلیل هم از همون دیشب یه جورایی کلافه ام چون خیلی مطمئن نیستم که بشه این دفعه رو قِسِر در رفت ! البته چیزی که مهمه اینه که من هنوز امید دارم ...!

۹۴/۰۳/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
بچه زنده -