چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

زمانی برای درکِ زمان ...

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ب.ظ

گاهی اینقدر همه چی سریع پیش میره که آدم می مونه چی کار باید بکنه ... یعنی به عبارتی وقت نمیشه اصلا که بخواد کاری بکنه ! اگه به منه که دارم هاج و واج نگاه می کنم فقط بدون هیچ عکس العمل خاص دیگه ای ! این وسط یه چیز ناجور هست به اسم دلشوره که نمی دونم دقیقا سر و کله ش از کجا پیدا شده و نمی ذاره درست فکر کنم ... در نتیجه در حال حاضر منم و یه سری کار و پروژه های درسی و غیر درسی ناتمام که حتما باید انجام بشن ... منم و یه عده آدمی که نشون میدن منتظرن و ابدا دلشون نمی خواد باشن ...! و منم و حال هایی که یکی در میون نگرانند و حالشون خوش نیست انگار ...!

۹۴/۰۳/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
بچه زنده -