چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

چه دهشتناک واقعا ...!

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ

افطاری خوب است ... سفره یک بار مصرف خوب است ... نان داخل پلاستیک فریزر خوب است ... اما، ولی با پا داخل سفره رفتن خیلی ...! کلا تا جای ممکن با دست توی سفره خوب است :)

۹۴/۰۴/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۱)

سلام بر بچه زنده خودمون. خوشحالم که ادرس جدیدتون رو دارم.
منم اومدم بلاگ. یعنی صبر کردم درست شه بلاگفا. ولی زد همه چی رو ترکوند...
ما هم کوچ کردیم اینجا :)
کاملا با دست توی سفره خوب است موافقم. کامــــــــلا
پاسخ:
سلام به روی ماهتون . خیلی هم عالی قالب ساده و قشنگی هم انتخاب کردین .
بله با همون دست لطفا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی