چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

همه چیز داره می چرخه ...!

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ
همه می دونن همه می دونن من گاهی تو دلم یه ماشین لباس شویی روشن میشه از اون ماشین گنده ها که هی می چرخه هی می چرخه هی می چرخه ! الان هم از اون موقع هاست ظاهرا و عذرخواهم به نظرم لامصب رو 800 دور تنظیم شده داره می چرخه و می چرخونه !!! خلاصه که بشور و بسابی بر پاست ! بدیش اینجاست که خشک خشک می شوره آخه :) البته که این آخرین دورش نیست من دارم خانومی می کنم متانت به خرج میدم میگم بچه به زبون نیار تو هنوز می تونی تحمل کنی اون دورهای بالای بالاش واسه الان نیست ...!
این صنف باید یه اتحادیه ای مرکز نظارتی چیزی داشته باشه آدم گزارش بده بیان پلمپ کنن جمع بشه بره دیگه ...؟! تخلف از این بزرگتر که با همچین دوری اونم طولانی مدت می چرخه ؟!  تازه خشک خشک !!! دیگه چیزی از تار پود نمی مونه که ! همه چی از هم می پاشه :|
پی نوشت : یه جورایی به نظرم کار از لباس شویی اینا گذشته ! دارم فکر می کنم یه ست کامل جهیزیه هست که یکی یکی یا چند تا چند تا روشن میشن آخه چون گهگاه حس هام تغییر می کنه گاهی حس جاروبرقی دارم گاهی چرخ گوشت گاهی ... :|
۹۴/۰۴/۱۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
بچه زنده -