چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

خواب های آبیِ پُر رنگ ...

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ

دیروز ظهر آرزو اس ام اس زد و شروع کرد به احوالپرسی که چطوری چه خبر کجایی تو ... یه بیست روزی شده بود که از هم خبری نداشتیم ! اتفاقا منم چند روزه که به یادشم و می خواستم پیام بزنم اما هر دفعه انگاری یه جوری فراموش کردم دیگه ... من همیشه اعتقاد داشتم و دارم که دل به دل راه داره ... بعد از حال و احوال کردن بهم گقت خوشحالم می دونی شب قدر خواب تو و مامان اینا رو می دیدم اما نه تنهایی ... فکر کن اون هم باهاتون بوده ...! تو خواب فکر می کردم چقدر عوض شده انگاری، ولی حالش خوب بوده خوبِ خوب و سلامت ... بهم گفت به فال نیک گرفتم دختر ! ان شاءالله که خیره ...

بهش پیام زدم که خدا از دهنت بشنوه آرزو ...

امروز که طبق معمول بعد از اذان صبح خوابیدم خواب می دیدم اومده ! برگشته همون طوری که آرزو گفته ! حالش خوبه و همه مون خیلی خوشحالیم ... تو خواب تمام مدت دنبال تلفن می گشتم که زنگ بزنم به آرزو بگم خوابت تعبیر شده ! فکر کن برگشته پیش مون ... از خوشحالی و ذوق نه به زمین بودم نه آسمون ... نمی دونم چی شد یه دفعه بیدار شدم ساعت رو که نگاه کردم هشت صبح بود ... دوباره چشمام رفت رو هم و دوباره همین خواب رو دیدم ! بازم همون جوری ... بازم اون اومده بود ... برگشته بود ولی این دفعه مدام تو خواب با خودم می گفتم نه این دفعه دیگه خواب نیست ... این یکی واقعیه، من بیدار شدم دیگه خواب نیستم ...

حیف ...


۹۴/۰۴/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۵)

سلام
با تمام احترامی ک برای آقای پرزیدنت قائل هستم
اما اینکه با غرور رو ب مردم مجددا همان موضع گیری های جهنمی رو اعلام بفرمایند رو اصلا نمی پسندم

پاسخ:
سلام . احترام که بله حتما حقش همیشه برای همه افراد جامعه باید رعایت بشه و البته ایشون که مضافا رئیس جمهور قانونی کشور هستند ... اما خوب به نظرم  باید سطح نگاهشون رو از قالب حزب و گروه بالاتر ببرند و عمیق تر به مسائل داخلی و خارجی نگاه کنند تا مصالح کشور صرفا فدای کُری خوندن های حزبی و جناحی نشه ...! چون اینطوری هیچ خوب نیست واقعا ...
سلام...
ان شاءالله که دفعه ی بعدی
پای پستتان
" حیف " نباشد...
پاسخ:
سلام . متشکرم بزرگوارید شما . ان شاءالله :)
تصویر زیباست

ان شاءالله عاقبت همه بخیر شه
پاسخ:
سلام . ممنون . ان شاءالله .
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۱ عباس زاده
سلام علیکم مومن
ایشاالله که بر گرده ، همونجوری
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . ان شاءالله . آره همونجوری که رفت ...
ان شاءالله که خوابتون تعبیر شه
ما که خوابامون معلوم نیست چی به چی و چی می خوایم
پاسخ:
سلام . ان شاءالله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی