چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

هیچ کاری نمیشه کرد ...!

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

جدا آدم گاهی واقعا متاسف میشه وقتی می بینه یه آدم باهوش با یه عقل بزرگ ! توی موقعیت های بعضا ساده اینقدر ناشیانه عمل می کنه کانه خنگ ترین آدم دنیا ...! :|

خدا بگم این مسئولین آموزش و پرورش رو چی کار نکنه با این دوره و کلاس گذاشتنشون ! یعنی من از دقیقه به دقیقه نشستن سر این کلاس ها احساس حماقت می کنم ! در نتیجه با یه ضرب ساده میشه گفت 5 روز هر روز 4 ساعت و هر ساعت هم 60 دقیقه به عبارتی بله دیگه 1200 دقیقه ست از اول هفته که احساس حماقتِ خون و قلب و مغز و روحم زده بالا !!! حالم وخیم تر میشه وقتی فکر می کنم هنوز 960 دقیقه دیگه مونده :|

(بُعد فاجعه به حدی بالاست که می خواستم بنویسم ثانیه به ثانیه ! ولی دیدم اونجوری رسما باید برقا رو خاموش کنم بعدش هم اول از همه خودم بزنم زیرِ گریه احتمالا ! بنابراین به همون دقیقه بسنده نموده ولی تو خود بخوان حدیث مفصل ... ) 

عذرخواهم واقعا ولی نمی دونم چرا بیش از نیمی از افراد کلاس اصرار دارند قشنگ خودشون رو خِنگ نشون بدن ! اصرار ... ها ... اصرار ... :)) اصلا یه چی میگم یه چی می شنوی ...!


۹۴/۰۵/۰۸ موافقین ۴ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۶)

سلام خانم خانما.
اصلا این مطلب رو خوندم نتونستن لبخند ایجاد شده را جمع و جور کنم.
خوب اون بنده خداها خواستن توی ذوق برگزار کننده ها نزنن احتمالا که اینطور خنگ مآبانه رفتار می کنن =)
پاسخ:
سلام . والا منم یکی دو روز آخرش دیگه عین این کاراکترهای کارهای مهران مدیری هی به دوربین خیره می شدم و لبخند می زدم :)) البته از نوع هیستیریک :)ای بسا همینی که شما می فرمایید بوده من بی خود حساس شدم بهتون زدم :))
طرح پست بالایی عجیب زیباس :)
پاسخ:
سلام . بله واقعا قشنگه دست طراحش درد نکنه :)
مجددا سلام عرض شد...

عارضم خدمت شما که گاهی یکی فقط می خواد کار تو دستش باشه..دیگه مهم نیست که چطوری کار پیش بره...اما یه موقع است که شخص واقعا کار می کنه....

حالا ارتباطش با مطلب شما چیه؟
اینکه یه دوره آموزشی گذاشته بشه که فقط گذاشته بشه همینه دیگه....


ضمن اینکه نبینم نقران و نگران و اینها باشی خواهر...
بزرگی می گفت در این مواقع زیاد استغفار کنید....


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام. بله چیزی که داره اتفاق میفته همینه حقیقتا ... و صد البته که متاسفانه !
خیلی هم خوب ... متشکرم :)
سلام علیکم مومن
بعضی از اوقات کاری میکنیم که کاری کرده باشیم نه این که کاری بکنیم که کاری کرده باشیم
یعنی کاری نمیکنیم که بهترین باشیم فقط انجامش برامون مهمه
این سبک نوشتار از تاثیر خوندن مطلب های شماست که روی ما هم ...

تفسیر نوشته رزمنده را هم من بکنم
یعنی
یه موقع است که ما میخوایم کاری رو روی روال خودش بدون کم و کاست بره جلو
یا فقط ظاهر کار رو حفظ میکنیم
ولی یه موقع است که میخوایم کار کنیم در حد المپیک
یعنی بیش از اون چیزی که از ما خواسته شده کار کنیم

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . بله الان کاملا ملتفت شدم :) متشکرم .
والا راضی بودیم صاف و صادق می گفتن پول گرفتیم گواهی دوره بدیم!!! ولی عذرخواهم اینجوری علاف مون نمی کردن ! اصلا اوضاع خیلی وخیمه ... اون از نحوه برگزاری کلاس که هیچ بار مثبتی نداره و افراد هم که ... مشکل بزرگی که وجود داره اینه که اکثرا وقتی جواب سوالی رو نمی دونن باز هم سعی می کنن پاسخ بدن بعد دیگه حالا شما تصور کنید چی در میاد از جواب ها ! شوخی شوخی من به نظرم میاد یه تست آی کیو باید می گرفتن اول، نمی خواست نوابع رو پذیرش کنن ولی نرمال که دیگه حق مسلم بچه های مردمه آخه :))
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

به قول یه بنده خدائی، گردوندن کار با کار کردن فرق داره...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام . فرمایشتون که صد البته صحیحه ولی یه کمی متوجه ارتباط مفهومی منظورتون با موضوع نشدم حقیقتش. :)
چی بگم والا |:
پاسخ:
سلام . حق دارید اصلا حرفی نمی مونه خوب . منم حرفی ندارم واقعا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی