چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

دچار یعنی همینی که هست ...!

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

یه بیماری مسری هست که هر چند وقت یه بار سراغ همه آحاد ملت میره، من الان دچار همون شدم ... الان سراغ منم اومده چون اگه ریا نباشه منم جزء آحاد ملتم اگه خدا بخواد ...!

و دچار یعنی ع ا ش ق ... و فکر کن که چه تنهاست اگر ماهی کوچک ، دچار آبی دریای بیکران باشد ! چه فکر نازک غمناکی !

نه البته از این دچارها نه که ! چه معنی داره اصلا ؟! بیکارم مگه :)) از این دچارها که وقتی خیـــــــــــــــــــــــــلی کار داری و از در و دیوار هم همین جور برکتی داره  میباره برات، هیچ کاری انجام نمیدی ! تازه بد ماجرا اونجاست که بعضی وقت ها خودت هم نمی دونی چرا انجام نمیدی ! از اینا منظورم بود :| البته من الان یه دندونه بالاترم ! آخه تقریبا و تحقیقا می دونم چرا فعل انجام دادن رو صرف نمی کنم، منتها چیزی که مهمه اینه که در هر حال باز هم با وجود این آگاهی عمیق، در اصل ماجرا که همانا یه حرکتی زدنه، تا همین لحظه تغییری حاصل نشده متاسفانه !

مرضِ دیگه مرض ... اسمش روشه ... میاد، میره ان شاءالله :)

فردا دارم میرم یه جایی که از همین الان پیش پیش انگشتام دارن قلقلک میان ولی چون من خیلی دختر صبوری هستم !!! صبر پیشه کرده و البته تقوای الهی :) ان شاءالله فردایی پسون فردایی اگه شد می زنم زیر هر چی کاسه صبر بپاشه به در و دیوار جزیره اصلا :| جای نگرانی نیست، واضح و مبرهنه که من الان کاملا خونسردم :)


۹۴/۰۵/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۴)

سلام علیکم مومن
الان باید بگیم به قول رزمنده مبارک باشه عایا ؟
چی بگم والا ما که از نوشته های شما جدیدا چیزی دستگیرمون نمیشه (لبخند)
البته فکر کنم ما قبل از شما مبتلا شدیم به این بیماری هایی که گفتید
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . زوده یه کم :)) نفرمایید شما اتفاقا لپ مطلب را دستگیر می کنید :)
حل میشه دیر و زود داره سوخت و سوز نه ...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

پس شیرینی ما فراموش نشه{لبخند}
ان شاء الله خوشبخت بشید

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام . چه جوری رسیدید به اینجا با کدوم مدرک با کدوم دلیل آخه :)) متشکرم همه ان شاءالله عاقبت به خیر باشیم :)
من هم وقتی خیلی کار دارم و کارها از چپ و راست به سمتم حمله می کنند نمی دونم باید به کدومشون برسم... برای همین میشینم یه گوشه و هیچ کاری نمی کنم... خیلی هم خوب.
پاسخ:
سلام . بله خیلی هم شیک :) فقط آخرش چی میشه اون آخر آخر منظورمه که باید تموم اون کارها انجام شده باشن اون موقع رو میگم :)
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۴ محمد شورگشتی
مطلبتون بمانه! اسمتون بیشتر چشممو گرفت: بچه زنده !
ولی قلمتون اگه روش کار کنین ، به یه جایی میرسه!
پاسخ:
سلام .  اول اینکه متشکرم لطف کردید .
دوم هم جناب، من میگم یه عالمه کار دارم مونده رو دستم انجام ندادم شما می فرمایید رو یه چیز دیگه هم کار کنم ؟! :| آخه یه ذره همذات پنداری !  به هر حال بیماریه مسریه ها ! حالا دیگه خودتون می دونید :)
جاش که خوبه که ! کجا بره از اینجا بهتر آخه ؟! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی