چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود ...

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ب.ظ

و برای هزارمین بار فکر کردم که چه خوب که شب ها ماهی هست در آسمان، آنقدر بزرگ که توی تنهایی و خلوت خودت توی سکوت و آرامش شهر زُل بزنی به زیبایی منحصر به فرد و تمام نشدنی اش و خیالی آرام همچون هوای مرموز شهریور از سرت بگذرد و ذوقی سرشار تمام وجودت را فرا بگیرد ... که ممکن است مثلا همین الان همین لحظه تمام آدم های دوست داشتنی زندگی ام چشم به شاهکار آسمان دوخته باشند و توی دلشان یاد آدم های دوست داشتنی شان بیفتند ...!

و نمی دانی فکر کردن به این چرخه دوست داشتنی به این زمان کش دار دوست داشتن ها که قرار است هزار هزار بار تا ابد ادامه پیدا کند چقدر قند توی دل آدم آب می کند ...!

پی نوشت : دیشب ماه اینقدر بزرگ، زیبا و خواستنی بود که نمی شد چشم ازش برداشت ... پر برکت بود شبیه قرص نانی در دل شب ...

آی یادتان کردم آدم های خوب :)



۹۴/۰۶/۱۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۳)

میان ماه من تا ماه گردون
تفاوت از زمین تا آسمان است
پاسخ:
سلام . بله بله من از طرفداران جدی این ضرب المثل هستم با دلیل بی دلیل ... کلا دیگه.
من هم وقتی دارم به ماه نگاه میکنم به همین مسئله فکر می کنم... به آدم هایی که دقیقاً هم زمان با من دارند به ماه نگاه می کنند.
پاسخ:
سلام . چقدر خوبه این حس ... دو شب پیش ماه واقعا قشنگ بود بزرگ، طلایی و خیلی نزدیک ... تو ذهنم بود کاش همگی می دیدیم ! یعنی منظورم اینه که  من خودم اینجور وقت ها میگم کاش مثلا فلانی الان اینجا می بود بهش می گفتم شاید ندیده باشه هنوز ... برای همین من نجوم رو دوست می دارم کتاب می خونم عکس می بینم و کلا لذت می برم ...
السلام علیک یا قمر منیر بنی هاشم ...


سلام علیکم مومن
اتفاقا دیش و پریشب ماه تهران خیلی قشنگ بود
عکس گرفتم ازش ولی خوب توی عکس خوب نمیشه
اون چیزی که چشم میبینه یه چیز دیگه است
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . بله دیشب واقعا دیدنی بود خیلی دور اما خیلی نزدیک ... خوشگل بود حسابی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی