چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

مرا هزار امید است و هر هزار تویی ...

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۵۲ ب.ظ

پاییز داستانِ دوست داشتنیِ دستانی ست که انار دانه می کنند ...

چه کسی بود صدا زد : " ... آی آدم های خوب، روزهایتان پاییزی، پاییزتان اناری، انارهایتان بهشتی ...! "


مرا هزار امید است و هر هزار تویی
شروع شادی و پایان انتظار تویی
بهارها که ز عمرم گذشت و بی‌تو گذشت
چه بود غیر خزان‌ها اگر بهار تویی
دلم ز هرچه به غیر از تو  بود خالی ماند
در این سرا تو بمان ای که ماندگار تویی
شهاب زودگذر لحظه‌های بوالهوسی است
ستاره‌ای که بخندد به شام تار تویی
جهانیان همه گر تشنگان خون من‌اند
چه باک زان‌همه دشمن چو دوست‌دار تویی
دلم صراحی لبریز آرزومندی‌ست
مرا هزار امید است و هر هزار تویی

سیمین بهبهانی

۹۴/۰۸/۱۲ موافقین ۷ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۵)

حال با پای خودت سر به بیابان بگذار
پیش از آنی که تو را عشق به صحرا بکشد
پاسخ:
سلام . بَه چه قشنگ ... ممنون .
سلام علیکم مومن
چه عجب
ردی از شما و بچه زنده دیدیم
کربلا روزیتون ان شاالله با همسر محترمتون
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . بزرگوارید شما خدا رو شکر منم هستم همین دور و برا :)
ان شاءالله قسمت و روزی همه اون هایی که دوست دارن ... این سفر یه بخشی از مهریه من هست اصلا :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

اتفاقا ما چند وقت پیش رفته بودیم باغ انار...
انارهاش بیشتر ترش بودند...از اینها که از بس قرمز و ترشند، رنگشون به سیاهی می زنه...

الان که دارم میگم، همون حس بهم دست داد....{لبخند}

و اما در مورد امید داشتن...
اگه اشتباه نکنم یه حدیث از امام حسین سلام الله علیه و آله داریم که مضمونش اینه:
"اگه کسی به جای امید داشتن به خدا، به خلق خدا امید داشته باشه، خدا، به همون ها هم واگذارش می کنه"



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام . متشکرم . به به البته منم الان انار فردوس می خورم جاتون خالی محشریه :)
بله البته گاهی میشه آدم کاملا غیر عمد و بی حواس منبع و منشا امید رو فراموش می کنه یا بهتر بگم گم می کنه اما همون منشا و منبع لطف لایناهی یه جایی یه تلنگر میزنه بهش و یادش میاره ... خدا یک لحظه ما رو به خودمون وا نذاره ان شاءالله ...
بسیار عالی

سلام
خداقوت
پاسخ:
سلام . متشکرم زنده باشین :)
۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۴ ܓ✿اناربانو ܓ✿
ای جانِ دل...

بچه زنده شانس اوردی این دور و برا نیستیا، با همون انارِ آویزون به وبلاگت میزدم تو ملاجت تا یادت بیاد یه همچین خونه ای هم داشتی اینجا :/ دیگه ببخشید زیاده روی شد تقصیر خودتون بود :))

پاییزو چه قشنگ کردین برام با اون جمله های بالای عکس:))

میگم خب:نامزد بازی حدی داره دختر، :/ برگرد بنویس لااقل بفهمیم نفس میکشی :))

+عزیزمی....روزات رنگی رنگی و پراز نگاه خدا :) :*

دلم واسه جزیره قدیمیت خیلی تنگ شده.هراز گاهی میرم سرمیزنم.
پاسخ:
سلام به روی ماه شما :) آخه شِرا ؟! :))
چه بگم والا :| زنده باشی عزیز همچنین ...
بعد ما اون وقت دل نداریم دیگه احیانا ؟! ها ؟! چه جوریاست :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی