چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

24 آبان ماه یک هزار و سیصد و ...

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ب.ظ

آقا خُب یه چیزی ... خُب امروز تولدمه خُب :)

۹۴/۰۸/۲۴ موافقین ۴ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۹)

تولدتون با تبریک دو ماهه مبارک
(ایکون شرمندگی زیاااااااد)
من هم خیلی اینورا پیدام نمیشه ، شما که دیگه بدتر از من شدین
امیدوارم فوقتون، سمینهارتون ;) ، مقالاتتون و پایان نامتون همش به خوبی و خوشی جلو بره.
ایام به کام
:)
پاسخ:
سلام به روی شما :) خیلی خیلی متشکرم و باز هم متشکرم :)
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۱ عباس زاده
سلام علیکم مومن
یعنی ما تبریک نگفته بودیم ؟ (تعجب زیاد)
فکر کنم تبریک گفته بودیم و یا توی هرزنامه هاست یا تائید نشده (لبخند)

این که کم پیدا شدید بخشیش به دلیل شرایط جدید زندگی طبیعیه ولی بخشیش نه (لبخند)
این که یه مغز پر حرف ، آروم بشینه و هیچ حرفی نزنه و ننویسه ، هم تعجبی است و هم خطرناک ، چون امکان فوران داره و مشکلات دیگه به وجود میاره

ان شاالله که مشکل خاصی پیش نیومده باشه براتون و خیر باشه نبودتان

حرم میرید ما رو فراموش نکنید لطفا اگر یادتان آمدیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام. متشکرم . چرا چرا ... اشکال از گیرنده است به فرستنده تون دست نزنید :) خیلی غیر طبیعیه و من الان واقعا خطرناکم :) زنده باشید محتاجم به دعای خیر ... حتما.
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۹ ❤حوالی خدا
آرزو دارم شوى غـرقِ اُمـیـد

آنجا که فکر میکنی

تمام درها بسته است❤
پاسخ:
سلام . متشکرم لطف کردید.
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۰ کمی خلوت گزیده!
ای وااااااااااااای...
دیر رسیدم که!
با تاخیر هم میشه تبریک گفت؟
اگه میشه تولدت مبارک.
اگرم نمیشه که تولدت نا مبارک!!! :))

ان شاءالله عمرت با برکت و طولانی باشه...
پاسخ:
سلام . متشکرم لطف کردید ممنون از دعای با برکت تون :)
سلام مومن.جزاکم الله خیرا

تولدتون را صمیمانه تبریک میگم...ان شاء الله طول و عرض زندگیتون طولانی

به قول یکی از رفقا، آبانی ها فیلسوفند(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام . متشکرم لطف کردید ... از منِ فیلسوف به شما نصیحت بشنوید و باور نکنید :))
سلام علیکم مومن
امسال اینجا اینجوریه چرا ؟
مبارک باشه بزرگوار البته با تاخیر
فکر کنم تولد امسال بیشتر بهتون چسبیده باشه
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . خیلی متشکرم :) خدا رو شکر واقعا ...
تبریک :)
پاسخ:
سلام . متشکرم :)
سلام
تولدتون مبارک
ان شاءالله عمر با عزت و برکت و برآورده شدم یه سبد از آرزوهای خوبتان نصیبتون :)
پاسخ:
سلام . زنده باشید متشکرم از لطفتون :)
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۸ آناهــیــ ـــتا
مبارکههههه
براتون بهترینا رو از خدا می خوام, عاقبت بخیری, و یه عمر باعزت و سربلندی..
زیر سایه ی خانواده تون و کسایی که دوستشون دارید :)
پاسخ:
ُسلام . زنده باشین . متشکرم لطف کردین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی