چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

کُد بازگشت به خانه ...

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ

کدهایی هست این وسط ...

کد برگشتن موقت او به خانه در شب تاسوعا ... کد دوباره رفتن و این بار برگشتنش برای همیشه ... کد کارهای همیشگی و ناتمام من ... کد پروژه، سمینار، پایان نامه و درس های غیر اهلی که یک جاهایی آدم را درسته قورت می دهند با پوست و استخوان و سایه ات حتی ...! کد بیرون رفتن های پی در پی ... کد ضبط کردن صدا توی گوشی ... کد سفرهای یک روزه و چند روزه ... کد دلتنگی ... کد تیر کشیدن مغز از ننوشتن ... کد من ... خود خود من ...

خواستم بنویسم نشد ... بهانه ها زیادند ... بهانه اند دیگر ... همین ... :)


۹۴/۱۱/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۳)

سلام
خداقوت
پاسخ:
سلام . زنده باشین متشکرم .
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۳ کمی خلوت گزیده!
سلام. اتفاقا دیروز گفتم چرا نمی نویسه دیگه؟
برای من بیزحمت خیلی خیلی خیلی بدعا...
پاسخ:
سلام به روی ماه شما :) زنده باشین ولی فکر کنم اینجوری باید یه عده دعا کنند دعای من بگیره :) روی چشمم.
غیبتتون انقدر طولانی شده بود که فکر کردم دیگه برنمی گردید... خوشحالم که برگشتید :)
پاسخ:
سلام . متشکرم . چرا آخه ؟! آدم جزیره به این خوبی رو رها نمی کنه که :) خیلی خیلی همه چی یه دفعه با هم شد مغزم داره مفجر میشه ولی فرصت درست پیدا نمی کردم واقعا ... اما کم و بیش احوالات بومی های جزایر دیگه رو خوندم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی