چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

جانا یه بار لااقل سخن از زبان ما بگو ...!

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ب.ظ

فردا تولد بابای بهتر از جان است و پسون فردا هم روز پدر ... بابا یکی دو هفته ای هست دارن دنبال یه کتاب خاص می گردن ... ظاهرا فقط به چند تا چند تا کتاب فروشی خاص سر زده بودن بنده خدا، که خب نداشتن ... من به خیال خودم اومدم زرنگی کنم زودتر براشون پیدا کنم هدیه بدم ! تو این هیری ویری یه ماه مونده به کوچ ! بی اغراق تموم کتاب فروشی های شهر رو رفتم ... اما هیچ جا نداشت :( خرید اینترنتی هم نداره لامصب ! یه کتاب گزینش سازمانیه مزبوط به دستگاه های اجرایی ...! زنگ زدم به انتشاراتیش که تو تهرانه، خانومه یه شماره حساب داد گفت برید فلان مبلغ رو بریزین به حساب بعد بزارین تو تلگرام که مدیر مسئول انتشارات ببینه بعد اگه خدا خواست چند روز دیگه بیاره ... ولی نگفت اگه مدیر مسئول انتشارات نبینه چی میشه :|

حالا این یه طرف ... از اون طرف هدیه همسر خوب و نازنین هم تو مغازه ست و من نرسیدم برم بخرم :| تازه ؛ داداشم چی پس ؟! خب الان چی کار کنم مناسبه آیا ...؟! نه چیکار کنم واقعا ...؟! چیکار کنم خوبه ؟! ها ؟! چیکار کنم ؟! من گناه می دارم ...


۹۵/۰۱/۳۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۳)

تو زنده ای بچه زنده ؟:|
پاسخ:
سلام اناربانو :) بله بله بله :) شما خوبین کجایین شما آخه :|
سلام احیایی جان خوبی؟
تولدشون مبارک
یکی از سخت ترین کارای دنیا هدیه خریدن واسه اقایونه، اصلا جزء اعمال شاقه محسوب میشه :|
ولی امیدوارم همه کارات به بهترین شکل رو به راه شه.
میلاد حضرت علی(ع) هم برشما مبارک :)
پاسخ:
سلام . متشکرم :) بله واسه آقایون ... زنده باشین خیلی خیلی ممنون :)
سلام علیکم مومن
احوال شما ؟
زندگی بر وفق مراد هست ؟
اگه تهران بودم قطعا کمکتون میکردم که سریع تر به دستتون برسه اما چه کنم که الان و تا اول هفته آینده تهران نیستم
ان شاالله که درست بشه و سریع تر آماده بشه
دعا کنید لطفا
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام. زنده باشید متشکرم . بله بله بله خدا رو شکر :) بزرگوارید لطف دارید شما ... ان شاءالله. دیگه ببینم چی میشه اجالتا که دارم به موارد دیگه غیر کتاب فکر می کنم :) محتاجم به دعای خیر ... همیشه یادتون هستم حرم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی