چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

من آمده ام وای وای :)

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ب.ظ

بالاخره طلسم شکسته شد ! توی این مدت هم اینترنت داشتم هم وقت داشتم هم دوست ! اصلا مگه میشه یه بچه زنده ی دانشجوی هوش و صد البته جزیره دار اینترنت نداشته باشه؟! پس تحقیقات فوق علمیش چی میشه ؟! تازه اینا رو ولش ! پایان نامه وامونده ش چی میشه اصلا؟! مشکل از خودم بود من مشکل داشتم ! میومدم جزیره حالم خوب می شد اما نمی دونم چرا نمی شد که بشه یه هایی هویی دست خطی چیزی بزارم :| هر وقت اومدم سر زدم به جزیره های این حوالی اما یا خبری نبود یا کم بود ...! دلم تنگ شده ... همه یهویی باهم کمرنگ شدیم ... لابد بی خبری خوش خبری ...! ان شاءالله البته ...


۹۵/۰۴/۳۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۲)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

احوال شما؟
ان شاء الله که خوب و سلامت باشید...

زندگی متاهلی خوش می گذره؟..به مرحله لنگ کفش پرت کردن رسیده یا نه؟...به اخوی ما سلام برسونید...(لبخند)

ان شاء الله که مثل قبل، از قلم شما بیشتر استفاده کنیم...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام . متشکرم همچنین.
بله بله :) استغفرالله چه کاریه آخه :)) بزرگوارید شما. 
زنده باشین .
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۱ کمی خلوت گزیده!
سلاااااامممم عروس خانوم!
هی مطلب میذاشتی بدون نظر داشتم خفه می شدم بابا!
مبارکا باشه زندگی مشترک... ایشالا به پای هم جوون بمونید...
پاسخ:
سلام به روی ماه شما :) دور از جون شرمنده پس :)
سلامت باشین متشکرم .  ایضا دعای خیر بنده رو هم بپذیرید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی