چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

راه رفتنی رو باید ... برگشت :|

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

دیروز خانواده آقای داماد عزیز اساس کشی یا اثاث کشی یا شاید اصاص کشی یا ... یکی از همینا داشتن دیگه ...! چشمتون روز خیلی خیلی بد نبینه چون بد که چیزی نیست عذرخواهم سوسول بازیه ! خیلی وقته واسه ما خاطره شده دیگه خدا بیامرز :| می خوام بدونم کسی مونده هنوز که ندونه من دیکس کمر خفیفم بعضی موقع ها درد می گیره آیا ؟! همه میدونن یا باز جار بزنم ها ؟! :| آقا من اعصاب دارم همه می دونن ... دیکس کمر ندارم ... دیکسِ می فهمی دیکس ...! خودش که قربونش برم دریغ از یک ذره فهم !!!

ای منِ خیره سر ... همه مراعات می کنن اون وقت منِ دلسوز منِ کاری منِ مهربان منِ خیرخواه (صفات خوب که همه می دونن ماشاءالله فت و فراوونه حالا اینکه به این تعداد کم بسنده شد من باب ریاس دیگه) منِ استرسی منِ کارگر منِ ایضا دوباره خیره سر اکثر اوقات جو میگیرم خودم اول از همه یادم میشه همین موضوع به این سادگی به این بدمزگی رو :( آقا ما اثاث کشی منزل خودمون اینقدر حرص نخورده بودیم که اینجا عذرخواهم کوفت کردیم ... یعنی بنده های خدا اینقدر دست تنها بودن که جیگر آدم تاول یا به قول نیشابوریا پوفله می زد ! هیچی دیگه نهایتا همون شد که همیشه میشه ! شد آن چه شد و نباید میشد ...! الان من یک عدد ژله خوشمزه ام که دارم سخنرانی می کنم ...! من که کمر ندارم که :| کی گفته راه رفتنی رو باید رفت ؟! باید برگشت آقا باید برگشت ...! ما هی هر دفعه میریم تا آخرش ! اینا اینجوری !!! شله که پخش نمی کنن که ! خدا شاهده تهش جز درد هیچی دیگه نیست ! اینم ضرب المثله آخه ؟! ایضا در بستنی رو هم باید باز کرد ... بیایید یک بار برای همیشه این مسائل مهم فلسفی رو به خاطر بسپاریم تا، تا آخر عمرمون نون و کره بخوریم ...! حالا دیگه خود دانید ...

ولی واقعا خدا شانس بده ... خدا ...

براتون بخواد ... خدا نصیبتون کنه از این عروسا واقعا ... نصفه همتونه (البته همه می دونن نه از قد) ...! 

پی نوشت : دور از شوخی ما که سه چهار نفری کاری نکردیم فقط خیر سرمون نظارت کردیم مثلا، و هی با ماشین از این خونه به اون خونه رفتیم و کلی هم بقیه کوچیک و بزرگ شدن و شرمنده واسه همین حضور به هم رسوندنِ ساده و آخرش کار به تقدیر و تشکر کشید ! این حال و روزمونه ! من کمرم داغونه اونم الکی الکی ! ولی چهارتا کارگر بنده خدا از ساعت 2 ظهر تا 12-1 شب درگیر بودن ... سخته روزی حلال درآوردن اونم توی این هوای داغ ...! خدا برکت بده ان شاءالله ... یکی از این بنده های خدا خیلی لاغر و نحیف بود ... اون وقت توی این هوا آب سرد هم نمی تونست بخوره ظاهرا دندونش درد می کرد ... من تمام مدت حواسم پی این بنده خدا بود اینقدر حالم گرفته شد که حد نداره ...

۹۵/۰۵/۰۲ موافقین ۴ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۴)

:)
سلام و خداقوت
اومدم بعد یه عالمه وقت عرض ارادتی کنم و زودی برم ...
پاسخ:
سلام عزیز دل :) کجا زود می خوای بری آخه ؟! :) متشکرم زیاد ...
سلام علیکم مومن
اساس کشی یا اثاث کشی و ... سخت است وافعا
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . بله همین طوره ... دیگه پیش میاد :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عروس هم عروس های قدیم!!!! عین فرفره کار می کردند!!(لبخند)

خاله ما تعریف می کرد، روز عروسیش کلی سبزی می ذارن جلوش که باید اینها را پاک کنی...سبزی های شام عروسی را...بنده خدا می گفت تو عروسی، دست هام سبز بود(لبخند)

بنابراین شما باید خدا را شکر کنید(لبخند)
ولی ان شاء الله حالتون خوب بشه...

در مورد مال حلال هم، همینه دیگه....سخته....البته سختی جسمانی داره ولی سرافکندگی نداره...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام . خدا حفظشون کنه . عجب مکافاتی بوده :))
الان انصافا یه کم متنبه شدم :| متشکرم سلامت باشین.
بله فرمایشون کاملا درسته.
هر کاری سختی خودشو داره بلاخره
ان شاءالله دیکس ، دیسک ، دیثک،دیکص و ... شما هم برطرف شه و بهبود یابید :)
پاسخ:
سلام . بله خدا قوت بده به همه :) نه دیگه شنیدم قبلی ها که دیکس داشتن به رحمت خدا رفتن :)) خلاصه اگه نشد عوضش کنیم این دیکسمونو حلالمون کنید، آدم خوبی بودیم همه می دونن :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی