چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

به خیر گذشت ...

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۲ ب.ظ

باورش برای خود منم سخته ولی واقعا یکسال گذشت :) خیلی زود گذشت ولی عالی گذشت به خیر و خوشی و شادی، به مهربونی و تفاهم و همراهی، به انسانیت و پاکی و رفاقت، به ع ش ق گذشت ... خدا روشکر ...

دوستت دارم ای به من از من نزدیکتر ...


 


۹۵/۰۶/۲۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۱)

۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۵ کمی خلوت گزیده!
همیشه عشقتون تازه باشه و به خیر بگذره ان شاءلله...
بیشتر بنویس دختر!
پاسخ:
سلام متشکرم زنده باشین عزیز :) اینقدر دلم می خواد ان شاءالله بشه ... پایان نامه داره اذیت می کنه نمی ذاره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی