چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

زورِئال ...!

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ب.ظ
دیروز بعد از یه سه چهار ساعتی سر و کله زدن با بچه های دبیرستانی که حالا به مدد تالیف کتاب جدید هفته ای یکی دوبار احضار میشم حضورشون !!! گفتم یه سری به بالش برسونم. غم خواب داشتم عجیب ... و همه می دونن یه وقتایی غم خواب چه غم بی رحم و بزرگیه ... 
القصه دیروز بعد از ظهر یه خواب عجیب غریب بامزه دیدم ... خونه اولی و حیاط بزرگش و زیر زمین و منو یه لاک پشت کوچیک و یه لاک پشت بزرگ ! البته منم کوچیک ... این تیکه هاشو فقط یادمه که دنبال لاک پشت بزرگه بودم تندتر از من می دوید !!! رفت تو زیر زمین قایم شد ... لاک پشت کوچیکه رو اما گرفتم :| بهش یه کم سیب دادم خورد بعد بقیه سیب رو انداختم دیدم لاک پشت بزرگه اومد بیرون و با ولع خورد. اون وقت یه هو آدم شد :| تاکید می کنم خوابه دیگه خواب ...! لاک پشته سیب خورد آدم شد به همین خواب قسم ! اون وقت سه تایی با هم یعنی من و لاک پشت کوچیکه و اون آدمه که اولش لاک پشت بود از زیر زمین اومدیم بیرون ... بعد تو حیاط کنار پله ها اون آدمه برای منو یکی دیگه که یادم نیست دقیق کی بود تعریف کرد که از اول آدم بوده و تو همین خونه زندگی می کرده وقتی مرده به یه دلیلی که اولش بعد از خواب یادم بود الان نیست از خدا خواسته که لاک پشت بشه و شده !!! همین جا از خواب بیدار شدم ! از قضیه تناسخ رد شده در اسلام و حرف زدن آدم لاکیه که بگذریم باید بگم خونه اولیه تازه ساز بود و ما اولین ساکنانش بودیم :)
این که چیزی نیست دو هفته پیش تقریبا خواب می دیدم یه هدهد (شانه به سر) گیر افتاده تو اتاق به بدبختی نجاتش دادم بعد شروع کرد به حرف زدن :| با چه هیجانی مان جان اینا رو صدا می زدم که بیان ببینن داره حرف می زنه که از شدت هیجان پریدم از خواب ... خداییش این یکی دیگه یه جورایی مذهبیه اصلا ! بلکه استغفرالله هدهد حضرت سلیمان بوده :) ولی این خوابه خیلی خوب بود واقعا، یادمه وقتی بیدار شدم حسابی ذوق زده بودم تو یه حالتی بین خنده و هیجان عمیق ... 
لازم به ذکره که بگم قبل دو تا خواب هیچ گونه غذایی نخورده بودم :|
پی نوشت : همچین بدم نمیاد در ادامه خواب پروانه ای، مورچه ای، پاندای خنگی، کووالایی چیزی ببینم ... زرافه و فیل رو هم دوست می دارم منتها به نظرم حجمشون یه کم واسه خواب های یکی دو ساعته زیاد باشه تو خوابم جا نشن :)
۹۵/۰۸/۱۷ موافقین ۴ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۳)

ان شاالله خیره
پاسخ:
ان شاءالله :)
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۶ عباس زاده
سلام علیکم
بسی خندیدیم و شاد شدیم البته نه برای خوابهای شما
این که دوست دارید خوابهای آینده شما اینها باشن و حیواناتش رو انتخاب کردید (لبخند)

این کتبی که تالیف کردید رو معرفی کنید بخونیم اگه به کار ما میاد (لبخند)

اگه میدونستیم که متاهل بشید اینقدر کم پیدا میشید در وبلاگ دعا میکردیم یه طوری متاهل بشید که کم پیدا نشید (لبخند)

اما امیدواریم که حالتون خوب باشه و اوضاع و احوال بر وفق مراد

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . چه خوب :) من هم الان دارم می خندم چون کتابی تالیف نکردم مگر چهار ورقی پایان نامه :)) یک کتاب با عنوان سواد رسانه ای برای بچه های دبیرستان تالیف شده که متاسفانه به رغم بسیار ساده بودن مطالبش بعضی معلم های پرورشی نتونستن تدریس کنند و اینجاست که پای من آمد وسط :)
نه والا ربطی به تاهل نداره اوضاع خوبِ خوبه خدا رو شکر ... مشکل از مشکلات خودمه :) الان دارم میام یا بهتر بگم الان دارم اومدم :| 
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

احوال شما؟
ان شاء الله خوب و سلامت باشید


عرض کنم که لاک پشت های نینجائی چیزی ندیده بودید؟(لبخند)


ان شاء الله که خیر باشه....خواب را همیشه باید به خوب تعبیر کرد...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام . متشکرم خدا رو شکر امیدوارم حال و احوالات شما و جناب عباس زاده هم خوب باشه ان شاءالله. نه والا فقط یه دوره یه لاک پشت داشتم که وقتی مشرف شدم مکه کسایی که سپرده بودمش به اونا بی حوصله بودن دادنش به یه بنده خدایی :|
زنده باشین بله خوابه دیگه :) 
ممنونم همچنین عاقبت شما هم بخیر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی