چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

آدم است دیگر ... دلش بهشت می خواهد ...

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۹ ب.ظ

دیروز حدودا ساعت شش بعداز ظهر تلویزیون رو روشن کردم یه شبکه ای داشت آموزش یه غذای محلی خیلی شیک و مجلسی رو نشون می داد و از قیافه شمعلوم بود چقدر خوشمزه ست :| اونم چی درست زمانی که کمی و البته فقط کمی ضعف سراغ آدم میاد ! بعد که تموم شد شبکه رو عوض کردم و از قضا اون شبکه هم چیزای خوشمزه خوشمزه درست کرده بودن دورهمی و داشت نتیجه کار رو نشون می داد ! حالا ما که از اوناش نیستیم ولی خدا خیرتون بده دقیقا چند به چندین ؟! طرح استقامت سنجی مخاطبی چیزیه ما بی خبریم ! شاید آدم دلش بخواد خب !

بگذریم دیگه کم کم داره تابستون میاد ... البته تقویمیش ! چون الان زیاد زیاد همه جای کشور تقریبا خرما پزون هست ! منم که فعلا بیکار تراس کوچولوی خونه خودمون رو خوشگل موشگل کردم و منتظرم علنا تابستون بشه برم برای برداشت محصول !!! کولاک کردم :| چیز میز کاشتم ... خیار، بادمجون، گوجه فرنگی، فلفل :) البته هنوز در حد نشاست که از نمایشگاه گل خریدم و امیدوارم که به امسال برسه و بشه برداشت محصول کرد :| 

این عکس واسه یکی دو روز قبل از عیده ... الان فرق کرده یه کم پر و پیمون تر شده عکسای جدیدشو میذارم حتما :) زمستون یه پلاستیک بزرگ دور نرده های لبه تراس کشیده بودیم تا همین یه ذره جا گلخونه بشه ! و خوب هم جواب داد چون هم سرما تو اتاق نمیومد هم هواش خیلی باحال شده بود ... همه آدما دلشون سرسبزی می خواد ... آب می خواد ... باغ و بهشت می خواد ... منتها وقتی نمی رسن بهش، به یه باغچه کوچیک به یه گلدون یا یه حوض هم قناعت می کنن !



پی نوشت : مگر نه اینکه آدمی از بهشت آمده ... پس حتما دلش دوباره بهشت خواهد خواست ... با باغ ها و نهرهایی که تا ابد در زیر درخت هایش جاری باشد ...

۹۶/۰۳/۱۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۳)

۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۳:۱۳ خانوم شفتالو
یعنی مثلن که چی خب؟ داری پُزِ مسافرت رفتنتو میدی بانو؟
میدونی من چن وقته دلم سفر میخاد.؟!

دل نسوزون ! از خدا بترس بانو! :|

از ادمای فخر فروش خوشم نمیادا :| گفته باشمااااااااا :|
پاسخ:
اول اینکه سلام به روی ماهتون 😐 دوم اینکه قبول باشه طاعاتتون 🙂 سوم هم مگه سفر رفتن پز داره آخه اناربانو 😐 چهارم هم اینکه قشنگ معلومه اعصاب ندارین ها 🤔 و گرنه همه می دونن که من حرف های مغز خودم رو برای خودم می نویسم همین ! نه برای خوش آمد یا بد آمد کسی یا به قول شما فخر فروشی که ... ☺

۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۰ خانوم شفتالو
اناربانو کیه بانو؟

:)
پاسخ:
یعنی اینقدر شباهت ممکنه ؟! 
باشه خانوم شفتالو ☺
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۳ خانوم شفتالو
الان داری فخر اون چارتا گلدون حوض نیم وجبیتو میدی بچه زنده؟!

ولی خوشگلن :| حسادت نمودیم.

اگر ممکنه آن گلدان بزرگ "سطل" را هم عوض بفرمایید با یک گلدان سفالی رنگی... شیک تر بشود.:)

عرض دیگه ای نیست.
ها راستی خب یک آبنمای کوچک تو خانه بزارید.دورش هم با گلدان های ریزه پیزه ی رنگی تزئیین بنمویید.زیبا می شود. اصلن ازاین پله های فلزیِ سه طبقه درابعاد کوچک یک گوشه ی دنج بگذارید و روش گلدان بپینید...بهله به همین راحتی یک گلخانه ی زیبا خواهید داشت.یه همچین رفیقیم من.
پاسخ:
سلام بر اناربانوی سابق و خانوم شفتالو جدید :) خوب هستین ان شاءالله؟ 
پیامتون رو همون روز خوندم منتها واقعیتش تا الان فرصت نکردم جواب بدم شرمنده ... اون سطل بزرگ توش فلفل دلمه بود که دیگه نهایتا بردمش پایین تو باغچه کاشتم. الان همون تراس فسقلی کلی تغییر کرده کلی گل اومده توش :) و آره یه استند کوچولو گذاشتم که گلدون بیشتری جا بشه :)
بله خیلی هم خوب رفیقی هستین شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی