چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

ما زمینی ها ...

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

از قدیم و نَدیما همین جوری بوده ظاهرا ! از همون اولش گِرد بوده ! یعنی واقعیتش اولِ اولش رو که دقیق نمی دونم ولی دیگه از یه زمانی اصلا جون دادن واسه ثابت کردنِ گردالی بودنش ... بعد همین جور زمان گذشته و گذشته و زمین هم تو خجالت همون جور گِرد مونده دیگه ...! تازه من فکر می کنم ای بسا گِردتر هم شده باشه ...! یه گوشه هم نیست آدم بره کِز کنه اونجا مثلا :) نه که حوصله م سر رفته باشه از صبر کردن واسه بلاگفا ! نه ! من متاسفانه و خوشبختانه از اون دسته موجوداتی هستم که نه تنها دیر تغییر می کنن با تنها که اصولا در برابر تغییرات مقاومت هم می کنند :| القصه ( خدا به همه مامان بزرگ ها طول عمر بده ایضا بابا بزرگ ها ... اصلا به هر کی دیگه هم بیشتر می خواد بده ...! الهی آمین ! ) با خودم دو دو تا چهارتا کردم دیدم این بلاگفا کم اذیت نکرده ! اون از عدم رعایت حریم خصوصی و انتشار پیام ها و بلاک کردن پیوندهای بیان اینم که از این حال و روزش ...!

غیر از اون به نظر اینجانب اگه بلاگفا هم تمام ایرانی می بود از این اتفاقا براش رخ نمی داد :) موتور ایرانی ممکنه گاهی روشن نباشه یا نشه ولی انصافا وقتی روشن میشه آدم می خوام بیاد خاموشش کنه به تجریه میگم :) پس حمایت از تولید داخلی چی میشه و اینا ...! حالا یه مدتی هم اینجا تا ببینیم چی پیش میاد ... همین دیگه بچه زنده اینجا، بچه زنده اونجا، بچه زنده همه جا :|

۹۴/۰۳/۱۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۴)

سلام بزرگوار
داشتم مطالب قدیمی وبلاگ را نگاه میکردم
یادی از شما کردم
احوالتون چظوره
چرا دیگه نمی نویسید
مگه میشه مغز بچه زنده خالی بشه
امیدوارم دنیا به کامتان باشد و شاد و خندان در هر مرحله‌ای هستید از زندگی
پاسخ:
سلام و عرض ادب. زنده باشین متشکرم من خوبم خدا رو شکر امیدوارم حال و احوال شما و همه دوستان وبلاگ فانوس جزیره هم خوب باشه ان شاءالله. یک سالی میشه که کلا ننوشتم قبلش هم تو یه اکانت خصوصی ایتستاگرام می توشتم ... والا زندگی خیلی درگیر کرده منو البته از لحاظ خوبش خدا رو شکر :)) وقت کم میارم و گرنه مخم داره می ترکه گاهی تو موبایل یادداشت می کنم در این حد :) خیلی دلم تنگ اینجا شده یهو الان به ذهنم رسید و خوشحال شدم گیام شما رو دیدم ... عاقبتتون بخیر :)
:))
سلام
عجب وبلاگی ،عجب عنوانی ،عجب مطالبی
ایولا

با تبادل لینک موافقی
خبرم کن
یا علی

پاسخ:
سلام . متشکرم لطف کردید . 
سلام بر شما
خرابی بلاگفا اگر همین یک دستاورد را داشته باشد کافی است. حمایت از تولید داخل و اهمیت دادن به آن، نه یک موضوع صرفا پسندیده، بلکه امری واجب و ضروری است. اگر در هر زمینه، نیازمند خارجیها شدیم معلوم نیست آنها بموقع، نیاز ما را برطرف کنند. بلاگفا را تامین نمی‌کنند اون وقت، ما انتظار داریم در قضایایی مثل داستان هسته‌ای، با ما روراست باشند!
بنابراین عقل، حکم میکند به خودکفایی.
موفق باشید
پاسخ:
سلام . متشکرم لطف کردید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی