چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

تکه هایی از آسمان روی زمین ...

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ

بلاگفا رفته است توی کُما و انگاری توی کُما خوب جایی ست ...! نه نه ... اتفاقا توی کُما خیلی بد جایی ست ...! اصلا کُما یک جایی ست که خیلی جا است ... آمد نیامد دارد ... یک عده می روند بهشان نمی آید، می آیند، یه عده هم می روند اینقدر بهشان می آید که نمی آیند ...!

بگذریم ما آخر اردیبهشت توی جزیره ای در بلاگفای از کُما در نرفته قرار بود خبرهای خوشی بنویسیم برای دل خودمان برای همه حال های جورواجورمان که خب نشد ... خبر خوشمان آمد رد شد رفت حالا دل مان هی قِنج می رود که بیاییم خاطره بنویسیم که سفری رفتیم تا کربلا و آخ که چقدر نمی توان نوشت ...

این یکی از بهترین لحظه هایی ست که ثبت کرده ام آنجا ... آن جا که نمی دانم خاکش چه دارد که آدم را ناجور هوایی می کند ...

خرداد 1394 - شب میلاد امام سجاد (ع) - کربلای معلا - بین الحرمین ...


۹۴/۰۳/۲۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۷)

۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۷ دکتر ازین بعد

کجا بود سفرتون؟

رشته تحصیلیتون چیه؟

پاسخ:
سلام . کربلای عزیز :)
بله
گاهی هر کاری ک فک کنی تا انجامش بدی
ب نظر خود آدم احمقانه ب نظر میرسه
پیش اومده و معلوم نیس بازم پیش میاد یا نه

سلام
طاعاتتون قبول
پاسخ:
سلام . مغز آدم بیش از اندازه کار می کنه ولی کمتر از همیشه نتیجه می گیره ...! متشکرم همچنین از شما هم قبول باشه ...
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۳ ܓ✿اناربانو ܓ✿
دقیقن چی احمقانه ست بچه زنده :|

سلام سلام صدتا سلام :D 
پاسخ:
سلام اناربانو ... واقعا نمی دونم چی بگم ... 
سلام
وقت بخیر

هم زیارت قبول و هم خونه ی جدید
نه سوغاتی دادید نه شیرینی...(لبخند)

ان شاء الله سلامت باشید
پاسخ:
سلام. متشکرم زنده باشین . بد زمونه ای شده اصلا همه چی مجازی شده متاسفانه :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

"عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"...
کما رفتن بلاگفا موجب شد که بچه ها بیشتر از بلاگ خودمون که تولید داخل هم هست، استفاده کنند...

خاطرات را هم بنویسید...اصلا نوشتن خاطرات، آدم را می بره دوباره به اون حال و هوا....
همینطور که این فیلمی که گرفتید...البته صداش خیلی کیفیت نداشت اما حس می کردی خودت اونجائی...اصلا خاصیت فیلم هائی که خود آدم می گیره همینه...
فیلم های صدا و سیما خیلی کلی نشون میده...اما وقتی خود شخص فیلم می گیره انگار بیشتر تو متن زیارتی...در هر حال سپاس...


شیرینی را هم که قطعا باید بدید...حالا اون بار هول هولکی اومدم و رفتم دلیل نمیشه که شما سهم شیرینی ما را بیپونید که{لبخند}

اون بنده خدا را هم همینطوری می خواستید بیچوندید؟{لبخند}
ما شیرینی اونو هم می خواهیم...گرچه ماه رمضونه اما افطار که بالاخره میاد{لبخند}

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام . بله اینم حرف حسابی ست :) البته از حق نگذریم بلاگفا محیط کاربر پسندی داره یعنی داشت خدا بیامرز !
کلی عکس گرفتم که دارم تنظیم می کنم درست بشه می ذارم خودش یه سفرنامه ست ... از 2 شعبان کربلا بودیم اینقدر به من خوش گذشت که خدا می دونه ... اون شب هم ساعت 10.5 اینا بود باز اومدیم بیرون. اصلا شهر خواب نداشت با اینکه مداحی عربی اون بنده خدا رو متوجه نمی شدم و صدا هم با اون جمعیت واضح نیست ولی به شدت همون صدای بی کیفیت رو دوست دارم ... یه حال خوبی داره .
خیلی بده روش های استراتژیکی ادم لو بره یا جواب نده من هنوز دارم فکر می کنم به راه های ممکن دیگه ! من می تونم ... ان شاءالله :)
شیرینی هم اتفاقا هر چه بی دلیل تر خوشمزه تر آدرس میدم مشهد تشریف بیارید یک جا وصول بشه اصلا :)
سلام علیکم مومن
خانه جدید مبارک
شیرینیش کو ؟
مثل اینکه رزمنده هنوز نیومده اینجا شیرینی بگیره برای ما هم بفرسته ها
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . متشکرم زنده باشین ... نه اتفاقا رزمنده اومدن ولی فکر کنم بنده خدا تقوا پیشه کردند سر ماه مبارک :)
سلام
خداقوت
حلول ماه رمضون مبارک
وب جدیدتون مبارک :)
پاسخ:
سلام . متشکرم زنده باشین :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی