چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم ...

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ

لا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفسًا إِلّا وُسعَها ۚ لَها ما کَسَبَت وَعَلَیها مَا اکتَسَبَت ۗ رَبَّنا لا تُؤاخِذنا إِن نَسینا أَو أَخطَأنا ۚ رَبَّنا وَلا تَحمِل عَلَینا إِصرًا کَما حَمَلتَهُ عَلَى الَّذینَ مِن قَبلِنا ۚ رَبَّنا وَلا تُحَمِّلنا ما لا طاقَةَ لَنا بِهِ ۖ وَاعفُ عَنّا وَاغفِر لَنا وَارحَمنا ۚ أَنتَ مَولانا فَانصُرنا عَلَى القَومِ الکافِرینَ ...

سوره مبارکه بقرة آیه ۲۸۶
خداوند هیچ کس را، جز به اندازه تواناییش، تکلیف نمی‌کند. (انسان،) هر کار (نیکی) را انجام دهد، برای خود انجام داده؛ و هر کار (بدی) کند، به زیان خود کرده است. (مؤمنان می‌گویند:) پروردگارا! اگر ما فراموش یا خطا کردیم، ما را مؤاخذه مکن! پروردگارا! تکلیف سنگینی بر ما قرار مده، آن چنان که (به خاطر گناه و طغیان،) بر کسانی که پیش از ما بودند، قرار دادی! پروردگارا! آنچه طاقت تحمل آن را نداریم، بر ما مقرّر مدار! و آثار گناه را از ما بشوی! ما را ببخش و در رحمت خود قرار ده! تو مولا و سرپرست مایی، پس ما را بر جمعیّت کافران، پیروز گردان!



۹۴/۰۴/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۲)

۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۰ ܓ✿اناربانو ܓ✿
ای خدا...شرمندم بچه زنده جان
شرمندم ! چن روز پیش خوندم پست کربلا رو ولی باور کن نمیدونم چرا نظر نذاشتم.یعنی گفتم بعدن میام مینویسم براتون یادم رفت :( زیارت قبول...چه سعادتی... میگفتین زودترش میومدیم بدرقه..هم زیارت امام رضا هم بدرقه ی شما :*
سوغاتیمو به کسی ندینا لااقل عکسشو برام بفرستید:))
هر طور راحتید. من اینجا اصلن حس نوشتنم نیست.فقط دارم مطالبمو کپی میکنم.اما اونجا هی همونجور میادش...با ان موزیک ریزی که گذاشتم:*
پاسخ:
سلام به روی ماه شما :) این چه حرفیِ عزیز شما بزرگوارید . میومدین زیارت حضرت و ما هم به همین بهانه می دیدیمتون که خیلی عالی بود :) اشکال نداره مهم اینه که خودتون راضی باشین جاش خیلی فرقی نمی کنه :) 
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۹ ܓ✿اناربانو ܓ✿
سلام بچه زنده
خوبی انشاءالله؟
میگما کلبه تو چرا برنمیگردی بهش؟ :(
پاسخ:
سلام . متشکرم اناربانوی عزیز و امیدوارم حال و احوال شما هم خوب باشه ان شاءالله :) دوست دارم دلم می خواد اما مغزم هزار تا دلیل پیدا کرده برای برنگشتن به اونجا که ای کاش خرابی بلاگفا اینقدر طول نمی کشید تا فرصتی برای فکر کردن به همه این دلایل هم ایجاد نمی شد :) مهم نیست اونجا باشه همون طوری ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی