چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

از اینا ...!

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ب.ظ

دستام بوی گلاب و لیموی تازه میده ... اینقدر من امروز تشنه ام که از الان واسه حدودا نیم ساعت دیگه که افطارِ یه پارچ شربت آبلیمو درست کردم با یخِ فراوان البته ... 


۹۴/۰۴/۱۰ موافقین ۵ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۸)

چی شده مگه این همه اضطراب دارید و تو دلتون رخت میشورن همه اش ؟!

پاسخ:
سلام . یکی دو تا نیست آخه :) متشکرم لطف کردید.
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۸:۴۱ عباس زاده
سلام علیکم مومن
آخه فکر روزه دارها رو نمیکنید ؟
خوب پست موقت میذاشتید و عکس رو برمیداشتید
نمیگید فردا روزی کسی مراجعه میکنه و دلش میخواد ؟ (لبخند)

اشکالی نداره
اصلا ماهیت روزه به این مبارزه اش است

عکس بسیار زیبا بود
ولی خوب بیشتر این حس ها قبل از افطار دست میده و بعد از افطار تا چند لقمه میخوری دیگه اشتها کور میشه
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . چرا دیگه اولش فکر خودم بودم :) بله همین طوره ... و خدایی که روزه رو واجب کرده خودش توانش رو هم داده و میده حالا تو هر هوایی که می خواد باشه :) کلا تشنگی معمولا یه کم اذیت می کنه که اونم خدا خودش قبول کنه ...
سلام.
فقط یه سوال مطرح میشه:
الان که این پست را می بینم! 5،6 ساعت مانده به افطار ، و البته تشنگی بیداد می کند. تکلیف ما چه می شود که با دیدن این لیوان خنک دلمان یخچال می خواهد و محتویاتش؟!؟!


+ دیگه بحث روح و اعتقاد رو پیش نکشیدم، چون خاطرتون عزیز بود :)))
++ البته تا جایی که می توانید از خوردن نوشیدنی های خیلی خنک (یخی و یخمکی) اجتناب کنید. معده بیچاره اوردوز می کند خوب....
پاسخ:
سلام عزیز . خوب می خواین بعد افطار یه نگاه دیگه بندازین شاید نظرتون عوض شد :)) اجتناب می کنیم ولی بعضی وقت ها واقعا نمیشه که بشه :|
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۴ دکتر ازین بعد
چقدر به دل میشینه حرفات عزیزم
پاسخ:
سلام . متشکرم لطف کردید.
سلام عیدتون مبارک
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام . زنده باشین متشکرم همچنین بر شما هم مبارک :)
سلام
یه موقع آدم خیلی تشنه اش میشه
یادش میاد از همینا
دیگه حرفی باقی نمی مونه |:
پاسخ:
سلام . آره بیرون که میری اونم تو این هوا واقعا اذیت کننده ست ...
۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۰ ܓ✿اناربانو ܓ✿
کفش تا به تا؟
+اولندش جوراب شلواری :D
دومندش: شاید مد بوده خو تا به تا :D
پاسخ:
سلام . مرسی درستش کردم اناربانو فکر کنین شلوار جورابی چه باحال :)))
۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۸ ܓ✿اناربانو ܓ✿
به به! خیلی هم خووووووب :))

لیموی تازه! :| دلم خواست!
پاسخ:
جاتون خالی کلی چسبید :) من الان به یه سطحی از عرفان رسیدم که سحری ها رو با لیموی تازه تموم می کنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی