چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

الی مرقد الامام علی (ع) ...

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ

ببین چطور هوایی ام کردی ...؟!

دلم یک پرواز مستقیم می خواهد ... یک پرواز مستقیم مشهد - نجف ... همین الان ... همین امشب ! یک جفت بال برای رسیدن به ایوان مصفایش ...

مدام از خودم می پرسم خب تو که راز بال های بسته آدم را می دانی، چرا دلش را هوایی می کنی ...؟! کشاندن پای زمینی به صحن های آسمان که منصفانه نیست ! اگر قرار بر آزمون صبر است نشان دادنش جز یادآوری دوری و دلتنگی چه سودی خواهد داشت ...! نه این منصفانه نیست ... تشنه را باران باید ...

پی نوشت : نمی دونم چرا امسال از اول ماه رمضون مدام یه چیزی یه فکری توی ذهنم می چرخید ... همش فکر کردم به این که یعنی امسال هم تا شب های قدر زنده ام ...! سال های قبل اینطوری نبود ... یعنی هیچ سالی اینجوری فکر نکردم ...! امروز از صبح حسابی درگیر بودم ولی الان هم هنوز دلم یه جوریه ...


۹۴/۰۴/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۹)

من بیشتر وقتا فکر می کنم الان که روحم جدا شه بمیرم 
پاسخ:
سلام . خدا نکنه چرا آخه ؟!
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۸ عباس زاده
سلام علیکم مومن
طاعات و عبادات قبول
ان شاالله زیارت کربلا هم در رزق امسالتان درج شده باشد

بیان به ز بلاگفاست

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . متشکرم . ای کاش ... ان شاءالله که همین طور باشه .
به هر حال  یک چیزی مثل عادت مثل دوست داشتن اون فضا هست دیگه ...
سلام...
دلم از این زیارت هایی که دل را زنده میکند می خواهد...
چه مشهدش... چه نجفش...

پاسخ:
سلام . قسمت و روزی تون باشه به زودی ان شاءالله هم مشهد و هم نجفش :)
سلام
طاعات قبول

ان شاء الله بزودی روزیتون بشه مجددا برید تو حرمی که دلها رو خُنَک میکنه

این فکر خوبه ، یاد مرگ ، دل و زنده میکنه
البته شما که بچه زنده هستید(لبخند)
دعامون کنید
پاسخ:
سلام . ان شاءالله .
به نظرم خیلی بد بود اگه قبل از دیدن و تجربه دوباره این شب ها می مردم :)
چشم محتاجم به دعای خیر .
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۹ ܓ✿اناربانو ܓ✿
من سه ماه پیش تو یه جمعی که بحث تقدیر و دعا و این چیزا بود همین فکرو کردم.گفتن شب قدر تقدیر ادم رقم میخوره و ... بعد من دلم گرفت.هم ناراحت ازاینکه خب پارسال چی خاستیم چی شد! امسال کِی میاد دلمون کمی اروم شه...کمی سبک شیم از همه چی! راستش من ترسیده بودم...
پاسخ:
سلام اناربانو عزیز ... ترس هم داره واقعا ... یه نگاه به دور و بر بندازیم می بینیم چی بوده چی شه کیا بودن و حالا نیستن ... به هر حال خدا رو شکر ... از منم التماس دعا عزیز ... خیلی محتاجم به دعای خیر .
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۷ ܓ✿اناربانو ܓ✿
وای بچه زنده پست بارونت خنکم کرد... چرا دیگه نمیباره ؟:|

تو تابستون!!!
پاسخ:
یعنی میشه تو تابستون بارون بیاد ... آبی پاک و پاک کننده و موجب برکت و نشاط و گشاینده درهای رحمت خدا ... :)
به پرنده ها غبطه میخورم
پرواز تو خونشونه
پاسخ:
سلام . اشرف مخلوقات هم یک روز بال داشت ... حالا به این روز افتاده :)
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۲ عباس زاده
سلام علیکم مومن
ان شاالله که مجدد و به زودی روزی شما بشود روبروی ایون طلای حضرت بنشینید و مناجات بخونید
التماس دعای ویژه در این شبها دارم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . ان شاءالله خدا بخواد دوباره . روزی و قسمت همه باشه ان شاءالله . من که برای آشنا و غریبه آرزو کردم و دعا کردم که یه روزی همه ببینن اونجا رو تو هواش نفس بکشن ...
زنده باشید چشم محتاجم به دعای خیر ...
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور
پاسخ:
سلام . متشکرم از لطف شما .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی