چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

کاش اندکی صبری ...!

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ب.ظ

آخه چرا آقای رئیس جمهور هنوزم که هنوزه بعد دو سال خودشون رو رئیس جمهور اون عده ای که بهشون رای دادن می دونن ؟! خوب اینکه که خوب نیست که ! ایشون یه جورایی مدام تو هر مصاحبه یا سخنرانی و در هر زمینه ای داخلی و خارجی روی این قضیه تاکید دارند انگاری و خوب اینجوری ... به نظرم باید کمی دیدشون رو وسیع تر کنن و اول از همه، خودشون باید باور داشته باشند که رئیس جمهور یک ملت هستند نه فقط نیمی از مردم اونم تو حالت خوشبینانه ...!

پی نوشت : منتظر بودم مفاد اصلی بیانیه مشترک اعلام بشه که نشد و خوب دلیل هم داشت اما یک دفعه دیدم رئیس جمهور می خوان سخنرانی کنن ...! به نظرم اومد کاش رئیس دولت یه فرجه کوچولو می داد وزیر خارجه و هیئت مذاکره کننده برگردن ایران رسما برسن حضورشون و بعد از تحلیل مسائل و هماهنگی های لازم، حالا رئیس جمهور هم به عنوان نماینده دولت و منتخب ملت میومدن صادقانه رویکردها ( و چیزایی که قراره مردم بدونن ! ) رو اعلام می کردن ...! به نظرم خیلی رسمی و عاقلانه بود دیگه برای همه ... اونم چی ؟! وقتی سبقه درخشان طرف های مذاکره کننده غربی ماشاءالله اظهر من الشمسِ ! و قراره هر طرف مذاکره کننده برن تو کشورهای خودشون و هیئت های مشورتی و نظارتی کشورها روی توافق نظر بدن و هنوز همه چی قطعی نیست ... آدم می ترسه بشه مثل دفعه قبل ... ان شاءالله که نشه ...

۹۴/۰۴/۲۳ موافقین ۶ مخالفین ۱
بچه زنده -