چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

چیزهایی هست که نمی دانی ...

خاطراتِ یک عدد مغزِ گِردو ...!

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام حرف هایم، تمام دنیایم بین این دو حرف معنا می شود الف تا ی ... اما خودم میان این دو حرف محصور شده ام ... " ا ..... ی "
من مهم نیستم یعنی از نظر من هیچ کس مهم نیست :) این افکار آدم هاست که اهمیت داره ...
افکارتون زیبا باشه ان شاءالله ...

واحد پول آدمیزاد ...!

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ

ما یک عزیز دل انگیزی داریم که هر از چند گاهی در مواقع لازم و ایضا حساس می فرمایند : " جدا آدمیزاد چیه ؟! به دو قِرون نمی ارزه ! "

امروز یه جایی بودیم داشتند آب می خوردن یه هو ناغافل پرید تو گلوشون ! بعدش مجددا این جمله قصار رو فرمودند و همانا ما در این شرایط حساس ! از ظهر در جیب مراقبت فرو رفته، همچنان درگیریم ...!

۹۴/۰۶/۲۲ موافقین ۴ مخالفین ۰
بچه زنده -

نظرات  (۱۱)

آجی التماس دعا...:(
پاسخ:
سلام . حتما عزیز ... محتاجم به دعای خیر ...
سلام
خداقوت
پاسخ:
سلام . سلامت باشین :)
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۲ ܓ✿اناربانو ܓ✿
سلام بچه زنده.

به به! چه روز مبارکی هم عقد کردین.مبارک باشه ان شاءالله خوشبخت بشید.

شنیدن همچین خبرایی حس خوبی بهم میده :))

عکستون هم قشنگه. خب باید به عرض برسونم عروسمون سرتره :)) بایدم اینطور باشه :)

جون جون خب بنویس که نترکی:| من با یه چغای ترکیده چیکار کنم خو؟ :|
راستی پیام خصوصیم رسیده یا بلاگ هم کامنت خور شده؟
پاسخ:
سلام به روی ماهتون :) متشکرم سلامت باشین ان شاءالله.
اومدم که بنویسم :) رسیده رسیده تقصیر من بود :|
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۹ کمی خلوت گزیده!
سلام عروس خانوم.
ان شاءالله که زندگی با برکتی داشته باشید.
برای من دعا کردی موقع عقدت؟ یادت مونده بود؟
پاسخ:
سلام به روی ماه شما :) بله که یادم اومد همون روزای اول می خواستم بیام بگم بهتون فرصت نشد کلی اتفاق افتاد ... عرض کنم که هر  چند زمان و مکان دعا خیلی خوب بود ولی دعا کننده ... ان شاءالله که بپذیرد و بپذیرید دیگه :)
سلام
الانه ک خدا بگه دیگه پر رو نشید دیگه
میخواین بخواین
نمیخواین هم بخواین باز
والا D:
پاسخ:
سلام . چی شد چی شد نگرفتم ؟! :)
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۸ ܓ✿اناربانو ܓ✿
دارم نگران میشم بچه زنده..کجایی خب؟
پاسخ:
سلام . می بخشی اناربانوی عزیزم ... شرمنده کلی اتفاق افتاد این وسط نرسیدم بیام ... کجایین شما ...
تا باشه از این جیب مراقبت ها ...!!!!
بچه زنده؟! :دی
پاسخ:
سلام . بله :)
جانِ دل ؟! :)
مثل این که خواب اصحاب کهف بودیم ما (لبخند)

الان باقی مطالب را خواندم
خیلی خوشحال شدم واقعا
احساس برادری رو دارم که خواهرش ازدواج کرده جدا

ما یه پایه ای گذاشتیم که از دوستان وبلاگی هرکی ازدواج کنه یه هدیه براش ارسال میکنیم البته هدیه معنوی
آدرس قبلیتون که یک بار براتون کتاب ارسال کرده بودم رو پاک کردم
اگه آدرس بدید هدیه ای ارسال میشه
پاسخ:
سلام . زنده باشین الهی متشکرم از لطفتون :) اِ چه قدر هم باحال چشم کیه که نده آدرس که قابل نداره در اولین فرصت حتما :)
سلام علیکم مومن
این آدمیزاد آه و دم است
یک آن میبینی نیامد بالا
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام . بله همینه ... در عین سادگی پیچیده ست ... یعنی شایدم در عین پیچیدگی ساده ست ... خلاصه یه چیزی توی همین مضامین :)
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۲ ܓ✿اناربانو ܓ✿
نظر من کو پس؟:|
پاسخ:
سلام . خودتون کجایید اناربانو ...؟! فصل انارها کجا رفتین یه دفعه ...
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۲ ܓ✿اناربانو ܓ✿
یااالله...یاالله...بفرمایید..بفرمایید...
:)) عزیزم!

این عزیز دل انگیزت منو یاد پست های یعقوب کذاب انداخت!

از واژه ش خوشم میاد.
+اما خدایی ادمیزاد چیه؟ دو قرون نمی ارزه :| این جملات قصار تو خونه ما رایجه دخملی...

+راستی سلاملیکم...
پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیز دل انگیز :) یعقوب کذاب ؟! :|
آدمیزاد یک چیزی که خیلی چیز است اما به دو قرون نمی ارزد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی